Mimo trwającego kryzysu, Bayern Monachium robi wszystko co w swojej mocy, aby w jak najlepszym stopniu zadbać o rozwój marki klubu na całym piłkarskim świecie.
Tym razem monachijczycy poinformowali za pośrednictwem swojego oficjalnego serwisu, że pozyskali nowego partnera z kategorii „Golden”, do których można zaliczyć jeszcze takie marki jak Coca Cola, MAN oraz Procter & Gamble.
Rodzinna firma Einhell z Landau w Dolnej Bawarii została „Oficjalnym Ekspertem Domu i Ogrodu” w bawarskim klubie. Partnerstwo zostało zawarte do 2025 roku z możliwością przedłużenia w przyszłości. Jak czytamy w oficjalnym komunikacie klubu, zarówno Bayern, jak i Einhell podzielają misję „Make Possible”.
Idea ta obejmuje realizację strategii odchodzenia od urządzeń i silników napędzanych benzyną na rzecz tych zasilanych bateriami. Co więcej planowane jest utworzenie gamy wybranych licencjonowanych produktów, na których będą widniały logotypy obu firm.
Oliver Kahn:
− FC Bayern i Einhell są połączone nie tylko przez swoje bawarskie korzenie, ale przede wszystkim przez wspólną mentalność i chęć stawania się lepszym każdego dnia. To nastawienie „Zawsze iść dalej” jest kluczem do sukcesu nie tylko w piłce, ale także w biznesie. Dlatego jesteśmy bardzo zadowoleni, że tak kompetentna i ambitna firma jak Einhell jest naszym partnerem.
Andreas Kroiss (dyrektor generalny Einhell):
− FC Bayern jest globalną marką w światowym futbolu z jasną strategią i nieodłącznym pragnieniem sukcesu. My w Einhell również żyjemy według tego standardu. Partnerstwo z FCB podkreśla naszą ambicję, aby stać się liderem na rynkach, na których działamy. Pomaga to również zwiększyć świadomość marki Einhell na arenie międzynarodowej, ponieważ Bayern jest synonimem na całym świecie najwyższej jakości z Niemiec.
REKLAMA
Komentarze