Jak już dobrze wszystkim wiadomo Bayern Monachium jest globalną marką, która jest rozpoznawalna na całym świecie. Mimo wszystko klub robi wszystko co w swojej mocy, aby promować swoją markę na szerszą skalę.
To nie koniec, albowiem mistrzowie Niemiec z racji swojej silnej pozycji w świecie sportu, bardzo często biorą również udział w licznych akcjach i kampaniach, których celem jest promowanie różnych wartości oraz pomoc najbardziej potrzebującym.
W październiku minionego roku „Bawarczycy” we współpracy z Adidasem ruszyli z kampanią „Human Race”, której głównym celem jest podniesienie świadomości na temat tolerancji, różnorodności i pokojowego współistnienia na całym świecie. W ramach tego projektu znany projektant Pharrell Williams stworzył limitowaną edycję kolekcji koszulek. Zysk ze sprzedaży został przeznaczony na wsparcie dla SOS Wiosek Dziecięcych na całym świecie.
Dziś Bayern poinformował, że na pomoc potrzebującym dzieciom przekazano łącznie 100 tysięcy euro, zaś wszystkie limitowane trykoty zostały wyprzedane. Co więcej wieczorem monachijczycy zagrają w tych specjalnych koszulkach w meczu Pucharu Niemiec z Holstein Kiel.
Herbert Hainer:
− Wartości społeczne, takie jak różnorodność i tolerancja, są istotnymi elementami składowymi DNA Bayernu. Mając około 300 tysięcy członków klubu, jesteśmy największym klubem sportowym na świecie, a jako „Największa Sportowa Rodzina na Świecie” chcemy sprostać tej odpowiedzialności. Sport łączy ludzi na całym świecie. FCB chce odegrać w tym swoją rolę.
Karl-Heinz Rummenigge:
− Jesteśmy bardzo zadowoleni z naszej kampanii "Human Race". Po raz kolejny Bayern mógł dać przykład dla różnorodności i tolerancji. Jesteśmy również bardzo zadowoleni, że na organizację SOS Wioski Dziecięce na całym świecie zebrano 100 tysięcy €. Chcielibyśmy również podziękować naszym fanom, którzy kupując tę wyjątkową koszulkę, pokazali, że podzielają wartości, którymi żyje Bayern. Wszyscy nosimy tę samą koszulkę.
REKLAMA
Komentarze