Jak ustalono wcześniej, Bayern Monachium wybiera się w trasę promocyjną do Chin. Po ubiegłorocznej wyprawie do Ameryki Północnej będzie do kolejny krok w kierunku zrealizowania światowego planu ekspansji.
„Pewne jest, że podobnie jak rok temu w USA zorganizujemy trasę po Chinach w drugiej połowie lipca. Prawdopodobnie rozegramy mecze w Pekinie i Szanghaju” – mówi członek zarządu Bayernu, Jörg Wacker.
Wacker, który jest odpowiedzialny za strategię i działanie klubu na arenie międzynarodowej, oczekuje od podróży po Chinach dalszego wzrostu gospodarczego klubu. „Widzimy w tym ogromny potencjał, przede wszystkim w sprzedaży gadżetów” - mówi. Podobnie jak w Ameryce, klub planuje otworzyć swoją stałą filię w najbardziej zaludnionym kraju na ziemi. Już półtorej roku temu zapewniali o tym Jörg Wacker oraz Karl-Heinz Rummenigge.
Jak mówi Wacker, w Chinach jest prawie 90 milionów fanów Bayernu. Dlatego też opracowano „osobną chińską wersję językową naszej strony i aplikacji”. Kolejnym krokiem będą rozmowy na temat współpracy medialnej i rozwoju sklepu z gadżetami Bayernu Monachium.
Komentarze