Nie od dziś wiadomo, że Bayern Monachium robi wszystko co w swojej mocy, aby zwiększyć rozpoznawalność klubu na całym świecie. Świadczą o tym między innymi kolejne umowy partnerskie z wielkimi koncernami.
Bayern szczególnie aktywny jest na rynku amerykańskim, gdzież też zeszłego lata piłkarze rekordowego mistrza Niemiec udali się na tournee (w przyszłym roku klub także planuje podróż do Stanów Zjednoczonych).
Mimo wszystko monachijczycy pragną nie tylko budować swoją markę w Europie i Ameryce, ale i także w Azji, gdzie też dwa lata temu FCB udało się na torunee. Jak się okazuje po pojawieniu się na rynku w Chinach, klub planuje poszerzyć swoje wpływy w tym rejonie.
Wczorajszego wieczoru w meczu drugiej rundy Pucharu Niemiec zawodnicy rekordowego mistrza Niemiec mierzyli się z czwartoligowym SV Roedinghausen (wymęczone zwycięstwo 2:1), jednakże jak wynika z ostatnich doniesień na stadionie w Osnabrueck zabrakło Rummeniggge.
Dziennikarze "Abendzeitung Muenchen" donoszą, że prezes bawarskiego klubu przebywa obecnie w interesach w Japonii. Jak się domyślacie chodzi o ekspansję marki Bayernu na japońskim rynku, który z punktu widzenia ekonomicznego jest bardzo wpływowy.
Warto wspomnieć, że na ten moment giganci z Monachium mogą pochwalić się licznymi umowami z przeróżnymi koncernami z całego świata. Ponadto można wyróżnić jeszcze m. in. partnerstwo z klubem FC Dallas, Uniwersytetem w Dallas czy też szkołami sportowymi w Chinach.
Komentarze