Bayern Monachium przeprosił klubowego sponsora, po tym jak Mario Gotze pojawił się na swojej prezentacji w koszulce z pokaźnych rozmiarów logo firmy Nike.
Reprezentant Niemiec do swojego nowego klubu dołączył obecnego lata, za kwotę 37 milionów euro z Borussii Dortmund. Mimo wielkich nadziei pokładanych w zawodniku, juz na samym początku swojej przygody z Bayernem 21-latek podpadł jednemu z główych klubowych sponsorów.
"Zdjęcia z konferencji prasowej z udziałem Mario Gotzego były dla nas niemiłą niespodzianką. Takie coś jest nie do zaakceptowania z punktu widzenia zawartej umowy, jako że współorganizatorem wydarzenia był Adidas, partner Bayernu" - powiedział rzecznik firmy w rozmowie z magazynem Bild.
Wtorkowe wydarzenia szybko skłoniły Bayern do nawiązania kontaktu z koncernem Adidas. Klub ze stolicy Bawarii zaoferował firmie swoje przeprosiny.
"Przeprosiliśmy Adidas telefonicznie. Obiecaliśmy im, że coś takiego nigdy więcej się nie powtórzy" - przyznał rzecznik prasowy Bayernu, Markus Horwick.
Adidas jest długoterminowym partnerem Bayernu. Koncern posiada około dziewięciu procent udziałów w klubie rekordowego mistrza Niemiec.
Komentarze