Bayern Monachium robi wszystko co w swojej mocy, aby rozpoznawalność marki bawarskiego zespołu była jak największa na całym świecie.
Dlatego też klub poszukuje kolejnych nowych partnerów biznesowych, którzy mają pomóc w promowaniu marki Bayernu Monachium. Mistrzowie Niemiec za pośrednictwem swojego serwisu poinformowali wczoraj, że zawarli partnerstwo z prestiżową siecią hotelów "Courtyard by Marriott".
Karl-Heinz Rumenigge nie krył swojego zadowolenia z faktu zawarcia porozumienia z tą jakże prestiżową siecią hoteli znanych na całym świecie.
– Jesteśmy zaszczyceni, że tak dwie wielkie i wiodące marki jak Courtyard by Marriott i Bayern zawarły długoterminowe partnerstwo. Wraz z międzynarodową siecią Marriott International, która jest największą siecią hoteli na świecie i Bayernem Monachium, jednym z największych klubów na świecie, jestem przekonany, że to idealnie połączenie i jakże wiarygodne partnerstwo – powiedział prezes FCB.
− Jestem szczególnie zadowolony, że nasi kibice mogą również czerpać korzyści z tego partnerstwa, a nasz nowy oficjalny partner hotelowy zapewni im atrakcyjne oferty zarówno podczas spotkań domowych jak i tych wyjazdowych − zakończył Rummenigge.
"Courtyard by Marriott" to największy brand sieci należący dla "Marriott International", największej międzynarodowej sieci luksusowych hoteli, która na całym świecie posiada ponad 5,800 hoteli w blisko 110 państwach na całym świecie.
Komentarze